Marketing

Při koupi něčeho takového jako je 3D tiskárna je jasné, že to chce před samotnou koupí důkladnou přípravu. Odborníci dokonce hodně apelují na to, abychom nevěřili marketingu, protože, nakonec jako u všeho, nabízí a vychvaluje to, co prostě prodat v tu chvíli chce a potřebuje a ne to, co by v danou chvíli bylo právě pro vás to nejlepší. Takž bacha na to! Vyplatí se být ve střehu, to každopádně!

Neskutečné

Když jsem se dozvěděla, že 3D tiskárna může zachraňovat i životy, byla jsem z toho tak nadšená, že jsme e nemohla ani zhluboka nadechnout. Je to vážně neskutečné, když je něco takového vůbec možné. Přece jen, zachraňuje životy! Slyšíte to? Bože, co by za tohle někteří vědci dali. Lidé jsou velmi chytří a je dobře, že se takové věci dějí. Moc takovým lidem fandím a budu neskutečně ráda, když jich bude jen a jen přibývat!
Marketing
Ohodnoťte příspěvek