Nenakupujte bez rozmyslu

300x250-1499170586.png

Víte, jaké jsou nejlepší cílové skupiny pro obchodníky? Jsou to rodiče malých dětí a majitelé chlupatých mazlíčků. Právě oni jsou ochotni utrácet obrovské sumy za výbavu pro jejich miláčky, právě oni si dovedou doslova utrhnout od pusy jen proto, aby jejich miminko mělo nový kočárek, aby jejich pejsek měl luxusní obleček do deště. Buďme rozumní, nenechme se přesvědčit ke zbytečným nákupům.

Buďme zodpovědní

A pokud jde o výbavičku pro miminko, zde se rozmýšlení dvojnásob vyplatí. Nejen, že vyvarujeme-li se zbytečných nákupů, nebudeme doma zavaleni hromadou zbytečných věcí, navíc za ušetřené peníze můžeme nakoupit skutečně potřebné v té nejvyšší kvalitě. Můžeme pak třeba pořídit látkové pleny, které se jako jednorázová investice mohou zdát drahé, v součtu však vyjdou rozhodně levněji než jednorázové papírovky.

detox-336x280.jpg
Nenakupujte bez rozmyslu
Ohodnoťte příspěvek